هیچی نگرفتم
هیچی
فقط یه دبه آب کنار گزاشتم
هیچی نخریدیم والاه ۳ روز اول نون وایی ها شلوغ بود الان پشه پر نمیزنه اونایی که ۲۰۰ تا نون خریدن بردن فک کردن چی شده نون بیات میخورن تا یک ماه چون نونوایی ها ۳ شیفت شده بود نیاز نبود سر گردن بشکنن
اب کنار گزاستم
۳تا تن ماهی دوتا کنسرو لوبیا ی دونه بادمجون
دوتاساقه طلایی و چنتا بسکویت
راسیاتش ببشتر اب تو دبه گزاشتم
ب شوهرم گفتم نون بخره
پنیرم دوتا دارم
من پنج تا کنسرو و دوبسته بیسکوییت و دو دبه اب😂
من فقط دو تا بیسکویت و چنتا شکلات و دوتا کاکائو و کشمش
اصلا چون قحطی نیست
والله من ماهیانه خرید میکنم هر ماه . ب قصد ذخیره نگرفته بودم . ولی ی کیسه برنج دارم و۳تایی رب و۴تایی مکارانی عدس ونخود ولوبیا هم هر کدوم نیم کیلو ولی اگه گاز قطع بشه همینا هم قابل خوردن نیست🤣
نه بابا هیچی لازم نیست ۵ سالم شرایط،ادامه داشته باشه نیازی نیست به چیزی خریدن همون در حد نیاز و روزمره همیشگی میگیرم
من چون کم میرم بیرون از قبل هم همیشه ذخیره داشتم چون با بچه نمیتونم هی برم بیرون،چندتا بسته ماکارانی،چندتا شیشه رب گوجه،دو کیسه برنج،سه تا روغن پنج کیلویی جامد و چندتا مایع،حبوبات،دوبسته پنیر،کره،سیب زمینی پیاز،،،،نون،مثل همیشه ست اما نون کمی بیشتر و سیب زمینی دو سه کیلو بیشتر،،،و البته آب،مهتابی شارژی،دارو و قرص برا بچه ها و ما،دو بسته تعداد بالا مای بیبی
برا بچه هاتون استامینوفن بخرید خدای نکرده یهویی لازم میشه ..
چون بچه ی کوچیک داریم قطعا مهم ترین چیز آبه ، من دوتا 20 لیتری آب پر کردم
6 تا آب معدنی بزرگ 9 تا کوچیک
کلمن آب هم در کردم
بیسکوئیت و آجیل و کشمش و خرما
کنسرو هم 6 تا تن ماهی و 2 تا بادمجون
سیب زمینی ،نودل و ماکارونی و اینجور چیزا
نون هم زیاد نگرفتم ولی اندازه ی مصرف یکی دوهفته باشه کافیه
انشالله که لازم نمیشه ولی خب اینجور چیزا تو خونه باشه بد نیست واسه ماها که بچه داریم
فقط پوشک بچه🤣
این چند مدت زیاد خرید کردم .برنج و حبوبات و ماکارونی و آجیل .معلومم نیست تا کی جنگ ادامه داره
اول دغدغم امنیت جونمونه نه ذخیره غذا
هیچی نگرفتم
هیچی والا
هیچی نگرفتم
هیچی والانخریدیم کاره شوهرمم ازاده ینی امروز باشه میخوریم نباشه فردالنگیمپس اندازی هم نداریم این ماهم دوتاچک داشتیم نتونستیمپاس کنیم
یکم تن ماهی و آب 😂
من نون میخوام بخرم خشک کنم چون موندگاریش بیشتره؟برنج زیادداریم،حبوبات هم داشتم هم خریدیم؟گوشت و مرغ داریم،ارد و خمیرمایه خریدم،هرچی دبه و بطری داشتیم پر کردیم،داروهای واجبو داریم میخریم،باید بریم خوراکی های خشک بخریم،روغن داریم پنج لیتری ولی کمه،حتی نمک و کبریت و فندکم خریدم
نه حقیقتا اندازه روزمرگی دارم ذخیره نه واس مهمونی اینام نه همنقد اندازه سه نفر نون هم دو روز دیگه تموم میشه 😓
غذای خشک و موندگار باید بگیری نون خشک بیسکوئیت کنسروا جو دوسر پرک چیزایی که برای بقاس آب
هرچی گرفتمو بچه خورد😂
من هر چی از قبل داشتم همونان ....فقط سه تا کنسرو خریدیم😁😁😁
هيچي جز يه دبه ٢٠ ليتري اب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.