۱۰ پاسخ

عزیزم بادی زیرش بهش نمیاد اسپرت باید میگرفتی

منم گرفتم‌ولی بیلر ۱ تومن‌گرفت البته جنسش لی نیس هیچ

منم اینو گرفتم برای دختر ولی بیلیر ۸۹۰گرفت ازم 😐😐

خیلی قشنگه

قشنگه مبارکش باشه

بسلامتی عزیزم عالیه

اره به خوشی بپوشه ایشالا

مبارکش باشه خیلی قشنگه

آره قشنگن

بله خیلی قشنگه

سوال های مرتبط