همسرم چند تا دارو خانه رفته بود میگ ک میگفت نداریم فقط یک دارو خانه بک دونه آپتامیل داده
نگووو😢😢خدا به دادمون برسه شیرمم خشک شده داغونم دارم افسرده میشم
هر ماه میتونید با کد ملی کودک ۶ تا شیر خشک بخرید.
خب برید بگیرید .من خودم با کد ملی دخترم ۳ تا خرید کردم
ذخیره کنید من بیست تا ذخیره کردم چون فقطم پپتی می خوره پسرم حساسیت داره
منی ک پول ندارم بگیرم 💔🤦🏻♀️
چقدر مظلومیم ماها کبچمون به اجبار شیر خشکی شده😔
وای منم😭😭😭😭😭
من رفتم بگیرمسایت بسته بود نداد بهم
منم همینطور،نشستم یه دل سیر برای مظلومیت بچه هام گریه کردم.سایتا بستس،سهمیه ای نمیدن،من دوتا آزاد خریدم زیاد نخریدم گفتم بمونه برای بچه های دیگه،جیگرم کباب برای بچه ها ومردم وطنم.
آخ وطنم آخ کشور خوبم.
عزیزم 😢😢
شوهرم از ساعت ۱۱تو صف شیر خشگ بود الان آمد
چندتا بگیر خیالت راحت میشه تا ببینیم چی میشه
منم همین طور دارم برای شیرخشک گریه میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.