خانمایی ک بچتون شیرخشکیه چکار کردین؟

۱۱ پاسخ

سایت قطه ۴تا آزاد گرفتم ۵تام از قبل داشتم

رفتم بخرم گفت سایت شیرخشک بستس یدونه ازاد داد

من منتظرم شوهرم بیات بره بگیره فقط ۲تا داره فعلن

داشتم فکر میکردم کاش خودم شیر داشتم که شیرخشکی نمیشد الان حداقل استرس کمتر بود 😔

وای چرا هواسم نبود به این مورد تو این اوضاع😭😭😭😭

هیچی‌ پولم‌نرسید ۴ تا گرفتم فقط 🤦🏼‍♀️😐

قبلا گفته بودم برام ۱۷ تا آوردن الان داره ازشون

هیچی پولم ندارم شیربخرم لعنت ب بی پولییی😔

شوهرم بیادبریم بخریم

هیچی امروز دوتا گرفتم دو روز بعد دوباره مجبورم برم بگیرم
خداروشکر بچم هر شیرخشکی چهار روز می‌بره

رفتن شیرخشک بگیرم گفت سایت بستست
فقط یکی ازاد داد بهم

سوال های مرتبط