صدای جنگه دیگه صدای چیه خوابید تلویزیون و گوشی ندارید همه دارن میگن جنگ شده بعد میاین میگید اوا صصدا چی بود
ما خودمون ب هم رحم نمیکنیم تا آمریکا دلش بسوزه برا ما...خودمون از صدتا جنگ بدتریم
خب چرا اینجوری میگین شاید بنده خدا تی وی نگاه نمیکنه یا الان اومده سرگوشی.نگرانی کسی خنده دار نیست
عزیزم جنگه .امیدوارم همه هموطنانمان هرجا هستن سلامت بگذرونن این دوران رو
دلیل حال خوب هم باشین
جنگ شده بابا
صدای عروسی عمه ی منه😐خب ج*نگه عزیزم
امریکازد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.