۴ پاسخ

باید سه روز بهش غیر از موز ماده غذایی جدید ندی و ببینی که این علائم رو داره یا نه: اسهال، استفراغ، یبوست، التهاب پوستی

بدنش دونه بزنه
شکم و کمر و کشاله رون و صورت

باید بهش بدی بخوره دیگه

تا ۳روز بعد خوردن خوراکی جدیدی نده و اگه دونه ریخت بدنش یعنی حساسیت به موز داره

سوال های مرتبط

مامان فندق قشنگم 💙🧿 مامان فندق قشنگم 💙🧿 ۱۴ ماهگی