نه عزیزم نیا اگه راهت دوره
ن نیا
عزیزم مسیرت خیلی دوره؟
ببین دکتر نقشینه اصلا وسط شهره خطری نیس مکانش ولی خب اگه بخای از کمربندی اینا بیای یکم خطریه چون پادگان هست تو مسیر ....ولی اگه از داخل شهر بیای اوکیه
عزیز آگهی زد توایتا مطب تعطیله و هرکی میخاد بره بهشتی
باردار نیستی؟
بیماران محترم، سونوهای سه روز اول پریود، تا شنبه 9 اسفند انجام میشود.
اگر بعد از این تاریخ پریود شُدید، لطفا برای سونو مراجعه نفرمایید.
این پیامو تو گروهش گذاشته بود
به موبایل منشی زنگ بزن شاید جواب بده
بیا آخه چرا نیای..
همه دارن به کارای روزمرشون میرسن..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.