۱۱ پاسخ

منم فردازایمانمه دارم از استرس میمیرم‌اخه جنگ چیبود این وسط🥲

شما چند هفته کامل کردین نوبتتون فردا هس گلم

بسلامتی انشالله
منم فردا میرم تشکیل پرونده پس فردا سزارین میشم برامون دعا کن عزیزم

اصلا استرس نداشته باش عزیزم انشالله به سلامتی بغلش میکنی...بسپر به خدا

انشالله به سلامتی بغلش بگیری گلم استرس نداشته باش اصلا التماس دعت

انشاالله سلامت میرید و میاید گلم

انشالله ب سلامتی بغلش کنی 🌼

انشالا بسلامتی فارغ بشی

اصن استرس نداشته باش ایشالله سری میگذره عزیزم

اجی منم فردا وقت سزارین دارم امشب باید برم تشکیل پرونده بدم

انشالله که بسلامتی بغلت بگیریش

سوال های مرتبط

مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۱ ماهگی