۲۰ پاسخ

۴تا داره😑

۵ تا دارم واقعا کمه😮‍💨😮‍💨😮‍💨💔

هیچی😢💔هنوز الان شوهرم میخاد بره بگیره،😢ک دیدم مامانا میگن یدونه بیشتر نمیدن نمدونم راسته یانه

من ۴تا بگیرم کافیه شیر خودمم میدم

من سهمیه ماه قبلش و گرفتم فقط
ف کنم ۴ تا شایدم ۳ تا

هیچی ندارم جطور شما اینقد جمع کردین

منی که دوقلو دارم چه غلطی بکنم الان😩
مثل چی هم میخورن
یدونه رو دوروز میخورن

بابا هرکی به اندازه ی نیازش بخره اونوقت اونی که واقعا نداره کم نمیاد براش الان من دیشب رفتم کل داروخانه هارو گشتم اپتامیل نداشتن بعد یدونه بیشتر هم ندارم اخه درست نیس

۱ دونه

۵تا دارم گفتم شوهرم بابامم‌بگیرن

من ۷ تا داره تا شوهرم از کار بیادبره بگیره کاش گیر بیاد فقط

حداقل برا یه ماه ذخیره داشته باشین

داروخونه طرف ما بیشتذ ار دوتا نمیده به زور ۴ تا گشتم خریدم

هیچی فعلا شوهرم سر کار یه قوطی نصف داره

۱۷ تا داره فعلا

۴ تا دارم مجبور شم دیگه غذای کمکی شروع میکنم

۸ تا سهمیه این ماهش فقط

تا اردیبهشت دارم تقریبا

چهار تا داشتم الانم شوهرم رفت بازم بیاره سهمیه هم ک ده تا میده مجبوره آزاد بگیره

حالا حالا تمومید نداره شایدم ماه ها طول بکشه

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۷ ماهگی
مامان تمشک مامان تمشک ۹ ماهگی