۴تا داره😑
۵ تا دارم واقعا کمه😮💨😮💨😮💨💔
هیچی😢💔هنوز الان شوهرم میخاد بره بگیره،😢ک دیدم مامانا میگن یدونه بیشتر نمیدن نمدونم راسته یانه
من ۴تا بگیرم کافیه شیر خودمم میدم
من سهمیه ماه قبلش و گرفتم فقط
ف کنم ۴ تا شایدم ۳ تا
هیچی ندارم جطور شما اینقد جمع کردین
منی که دوقلو دارم چه غلطی بکنم الان😩
مثل چی هم میخورن
یدونه رو دوروز میخورن
بابا هرکی به اندازه ی نیازش بخره اونوقت اونی که واقعا نداره کم نمیاد براش الان من دیشب رفتم کل داروخانه هارو گشتم اپتامیل نداشتن بعد یدونه بیشتر هم ندارم اخه درست نیس
۱ دونه
۵تا دارم گفتم شوهرم باباممبگیرن
من ۷ تا داره تا شوهرم از کار بیادبره بگیره کاش گیر بیاد فقط
حداقل برا یه ماه ذخیره داشته باشین
داروخونه طرف ما بیشتذ ار دوتا نمیده به زور ۴ تا گشتم خریدم
هیچی فعلا شوهرم سر کار یه قوطی نصف داره
۱۷ تا داره فعلا
۴ تا دارم مجبور شم دیگه غذای کمکی شروع میکنم
۸ تا سهمیه این ماهش فقط
تا اردیبهشت دارم تقریبا
چهار تا داشتم الانم شوهرم رفت بازم بیاره سهمیه هم ک ده تا میده مجبوره آزاد بگیره
حالا حالا تمومید نداره شایدم ماه ها طول بکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.