۱۴ پاسخ

استرس نگیرید هزاران بچه در سخت ترین شرایط همیشه به این دنیا اومدن...درست میشه

من که زایمان کردم استرسم بیشتره بخاطر بچم لااقل تو شکمم بود جاش امن تر بود

#تبیین فوری ❌👇👇

پروتکل‌های فعالیت در رسانه‌های اجتماعی در شرایط جنگی

🔸به هیچ وجه با دوستان و آشنایان نظامی خود تماس نگیرید.

🔸از مناطقی که مورد اصابت قرار گرفته‌اند، فیلم یا عکس ارسال نکنید.

🔸در گروه‌ها و صفحات مجازی در مورد آنچه که در محل زندگی شما روی داده صحبت نکنید. علاوه بر ایجاد اضطراب، ناخواسته به دشمن اطلاعات می‌دهید.

🔸اخبار و اطلاعات دریافتی از منابع غیرموثق را منتشر نکنید.

🔸برای تشخیص شایعات، محتوای منتشر شده را با منابع رسمی چک کنید.

🔸اگر از ضعف سامانه‌ها و زیرساخت‌های حیاتی کشور اطلاعات تخصصی دارید آن را در فضای عمومی یا گروه‌های خصوصی منتشر نکنید.

🔸از ارسال تصاویر حملات از مبدا ایران خودداری کنید چراکه کمک به دشمن برای شناسایی اماکن نظامی محسوب می‌شود.

🔸از بازنشر اخبار و اطلاعات از صفحات شخصی و رسانه‌ای که با دشمن همسویی دارد و درصدد تخریب روحیه ملی است، بپرهیزید.

🔸به‌هیچ‌وجه تصویر یا ویدئویی از جابجایی ادوات نظامی منتشر نکنید.

🔸همگی در راستای کمک به «پدافند روانی» یاری‌گر مدافعان و سربازان وطن باشیم.

اصلا نگران نباش عزیزم خدای ما هم بزرگه سوره والعصر بخون

من از اینکه تو شکمم هست بیشتر راضیم اینجوری مراقبت ازشون راحت تره تا بدنیا بیان

نه من دوست دارم بمونه اون تو

اون وقت هم درگیر پوشک ،شیر خشک و اینجور چیزا بودی بسپار به خدا و زمان

ما هم ک زایمان کردیم درگیر شیر خشک ک گیر نمیاد

من دارم از استرس میمیرم.تمام بارداریه من استرس بود.شروعش با جنگ بود.آخرشم با جنگ.یعنی آخرعاقبت من چی میشه؟ خیرسرم میخواستم برم یه بیمارستان خوب که مثل بچه ی قبلی اذیت نشم.حالا بیمارستانم بهم نمیرسه.تو خونه زیر بمبا نزام؟؟؟؟

بچه بیاد کاراش و دکترای وشیرخشک و پوشک

اینجا هم همینجور داره موشک رد میشه

کجا هستید

کاش الان ۱۵هفته بودم حداقل میشد گفت تا زایمان شاید وضع بهتر شه😔

کدوم شهری؟

سوال های مرتبط

مامان نیما ززز مامان نیما ززز ۵ ماهگی