موافقم کاش الان ۳۸ هفته داخل اردیبهشت بودمممم
دقیقا 😕
من الان ماهه نهم ولی همش استرس دارم🥲🥲
الان بهترین دورانته ازش لذت ببر که دیگه همه چی بهت حروم میشه از همه مهمتر خواب😂
اون ماه نهم از همه دیر تر میگذره
واقعا 🥲
منم دوست دارم زودتر بگذره بچه هام بشن شش ماهه
واقعا ای کاش این دو سه هفته اخر ظلمه
کل این ۳۸ هفته یه طرف دوهفته اخر اندازه همون ۹ ماه میگذره
لامصب این اخرا دیر میگذره تا قبلش انقد زود گذشت میگفتم آخی دلم برا این روزا تنگ میشه ☹️حالا آخراش میگم عجب غلطی کردم گفتم چرا نمیگذره
عزیزم از تک تک لحظات لذت ببر. من خیلی دلم برای دوران حاملگیم تنگ شده.
دقیقا🥲
من دوقلو باردارم الان هفته ۲۷ هستم دیگه ن روز میگذره ن شب نفسم بالا نمیاد
من جمعه زایمانمه ولی پر از استرس و نگرانیم 🥲
واسه من همون 39 گیر کردم نمیگذره نه درد دارم نه هیچی 😭🥲🥲
من که هر روز میگم چرا دنیا نمیای
دلم تنگ شدهههه از طرفی میدونم زوده و خطرناکه
ولی منم مثل تو دلم یهو نه ماه و زایمان میخواد🥲
منی که رسیدم و نمیزام😐
انقدر دلت تنگ میشه برگرده تو شکمت که خدا میدونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.