۱۸ پاسخ

موافقم کاش الان ۳۸ هفته داخل اردیبهشت بودمممم

دقیقا 😕

من الان ماهه نهم ولی همش استرس دارم🥲🥲

الان بهترین دورانته ازش لذت ببر که دیگه همه چی بهت حروم میشه از همه مهمتر خواب😂

اون ماه نهم از همه دیر تر میگذره

واقعا 🥲

منم دوست دارم زودتر بگذره بچه هام بشن شش ماهه

واقعا ای کاش این دو سه هفته اخر ظلمه

کل این ۳۸ هفته یه طرف دوهفته اخر اندازه همون ۹ ماه میگذره

لامصب این اخرا دیر میگذره تا قبلش انقد زود گذشت میگفتم آخی دلم برا این روزا تنگ میشه ☹️حالا آخراش میگم عجب غلطی کردم گفتم چرا نمیگذره

عزیزم از تک تک لحظات لذت ببر. من خیلی دلم برای دوران حاملگیم تنگ شده.

دقیقا🥲

من‌ دوقلو باردارم الان هفته ۲۷ هستم دیگه ن روز میگذره ن شب نفسم بالا نمیاد

من جمعه زایمانمه ولی پر از استرس و نگرانیم 🥲

واسه من همون 39 گیر کردم نمی‌گذره نه درد دارم نه هیچی 😭🥲🥲

من که هر روز میگم چرا دنیا نمیای
دلم تنگ شدهههه از طرفی میدونم زوده و خطرناکه
ولی منم مثل تو دلم یهو نه ماه و زایمان میخواد🥲

منی که رسیدم و نمیزام😐

انقدر دلت تنگ میشه برگرده تو شکمت که خدا میدونه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان کارِن👶🍬💜 مامان کارِن👶🍬💜 ۱۰ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان ثمین وسلین مامان ثمین وسلین ۱ ماهگی
مامان جِهاد مامان جِهاد هفته سی‌ونهم بارداری