فعلا موندیم ۸ تموم بشه دوهفته مونده انگار دوماهه
دیر نه اما سخت میگذره
برای من که خیلی🥲🥲
اره خیلیییی
نه،دیر نمیگذره،نه سخت
به خودت سخت نگیر
گهواره اومدن سختش میکنه،جدی دیر به دیر بیا😁
واس من خیلی زود گذشت🙂
نه برای من زود گذشت ماه هفت خیلی دیر گذشت کلی ام درد داشتم
فعلا تو 8موندیم
😂😂😂😂
من تازه روز اولمه،امیدوارم دیر نگذره واقعا کم اوردم دیگه،فقط دارم تحمل میکنم تا تموم شه
من که آخرای ۸ ام کمکم داره سخت میشه
من تا گهواره نصب نکرده بودم خیلی خوب میگذشت تا این برنامه رو نصب کردم زمان متوقف شده انگار 😂
خیییییییلی هر یه روزش انگار به هفته اس خسته شدم همه جام درد میکنه کلافه شدم به من باشه الان میرم زایمان
سخت و دیر و ..... همه چی داره اینماه 😭
سه ماه اخر بس که سخته دیر میگذره.
دیر ک نه اما سخت میگذره کلی درد داری
یکم سخت میگذره حرکتی و دردی وگرنه مشکلات روحی اولیو نداره
دیر نه فقط چون ماه اخره ادم کم طاقت میشه
برای من ک زیاد دیر نگذشت ولی درد لگن و کمردرد و و درد پریودی و اینا یکم سخت بود
خیلیییییییی
برای من که متوجه نشدم کی ۹ شد و شدم ۳۷ هفته
نه اصلا البته بستگی داره آدم بیکار و استراحتی باشی خب آره من هر روز به یچی سرگرم هستم متوجه گذر زمان نیستم
برا من همونجوری مونده اصن
دیر نه، ولی با درد افتضاااااح و واقعا سخت میگذره
واسه من داره عادی میگذره
من تو ۷ گیر کردم وای به حال ۹😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.