خانما ماه ۹ واقعا دیر میگذره؟🥲

۲۵ پاسخ

فعلا موندیم ۸ تموم بشه دوهفته مونده انگار دوماهه

دیر نه اما سخت میگذره

برای من که خیلی🥲🥲

اره خیلیییی

نه،دیر نمیگذره،نه سخت
به خودت سخت نگیر
گهواره اومدن سختش میکنه،جدی دیر به دیر بیا😁

واس من خیلی زود گذشت🙂

نه برای من زود گذشت ماه هفت خیلی دیر گذشت کلی ام درد داشتم

فعلا تو 8موندیم
😂😂😂😂

من تازه روز اولمه،امیدوارم دیر نگذره واقعا کم اوردم دیگه،فقط دارم تحمل میکنم تا تموم شه

من که آخرای ۸ ام کم‌کم داره سخت میشه

من تا گهواره نصب نکرده بودم خیلی خوب میگذشت تا این برنامه رو نصب کردم زمان متوقف شده انگار 😂

خیییییییلی هر یه روزش انگار به هفته اس خسته شدم همه جام درد می‌کنه کلافه شدم به من باشه الان میرم زایمان

سخت و دیر و ..... همه چی داره این‌ماه 😭

سه ماه اخر بس که سخته دیر میگذره.

دیر ک نه اما سخت میگذره کلی درد داری

یکم سخت میگذره حرکتی و دردی وگرنه مشکلات روحی اولیو نداره

دیر نه فقط چون ماه اخره ادم کم طاقت میشه

برای من ک زیاد دیر نگذشت ولی درد لگن و کمردرد و و درد پریودی و اینا یکم سخت بود

خیلیییییییی

برای من که متوجه نشدم کی ۹ شد و شدم ۳۷ هفته

نه اصلا البته بستگی داره آدم بیکار و استراحتی باشی خب آره من هر روز به یچی سرگرم هستم متوجه گذر زمان نیستم

برا من همونجوری مونده اصن

دیر نه، ولی با درد افتضاااااح و واقعا سخت میگذره

واسه من داره عادی میگذره

من تو‌ ۷ گیر کردم وای به حال ۹😑

سوال های مرتبط

مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩷لمیا🩷 مامان 🩷لمیا🩷 ۸ ماهگی
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان جِهاد مامان جِهاد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان لوبیا مامان لوبیا ۱۳ ماهگی
مامان علی🩵ماهلین🌛🩷 مامان علی🩵ماهلین🌛🩷 ۱۴ ماهگی
مامان رایان 🐧 مامان رایان 🐧 ۷ ماهگی
مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۶ ماهگی