همینا اوکیه واسه ساک زایمان؟

تصویر
۱۳ پاسخ

لیف حمام؟!!

مبارکه عزیزم ایشالا بسلامتی

برای خودت کمپوت گلابی آناناس و انجیر ببر.
اگه برگه زردالو (قیسی داری ببر)
اگه سزارینی حتما نسکافه ببر.طبیعی باشی حتما خرما ببر.
فلاسک چای و قند لیوان یکبار مصرف قاشق.دمپایی نوار بهداشتی

بسلامتی انشالله دعا کن منم زودتر بخرم جمع کنم ساکو یکم خیالم اسوده شع.
بعد سر لیانا زایمان کردم بیمارستان سرهمی پوشید براش.

سرهمی پاپوش بر و شونه اضافیه
دستمال کاغذی هم ببر
واسه خودت هم حتما یکمی مغزیجات
ابمیوه و کیک و میوه ببر بخور ضعف میکنی

شانه و سرهمی نبر الکی

به سلامتی زایمان کنی🩷

زیر انداز بالش و برس مو اصلا استفاده نمیشه

ایا براب بتا خوبه برم بدم این مال امروز صبح بود ؟؟؟؟؟

تصویر

سرهمی اغوشی برس شونه بنظرمن اینالازم نیس

سرهمی.. شونه. پستونک. پاپوش لازم نیست.... دو دست لباس.. یه پتو دور پیچ یا ساده... جوراب دستکش.. مای بی بی.. دستمال مرطوب کافیه.. اغوشی و زیر انداز کلاه اضاف

برس و شونه؟؟؟🫡

سرهمی نبر بخاطر بند ناف تنش نمیکنن بولیز و شلوار ببر

سوال های مرتبط

مامان لیانا و یَلسان مامان لیانا و یَلسان ۳ ماهگی
مامان ❣️شاهان جون ❣️ مامان ❣️شاهان جون ❣️ روزهای ابتدایی تولد