۲۶ پاسخ

نع ما اب سرمون گذشته چه یه وجب چه صد وجب..

عقل ندارن راحتن.موشک که بیاد نمیپرسه چپی یا راستی مسلمونی یا سکولار کمونیستی یا مارکسیست فقط میزنه و فقط میکشه. کاش متوجه بشید

ن واقعا نمی‌ترسم اینقدر زجر کشیدیم ک دیگه خسته شدیم ی بار برا همیشه باید تکلیفمون مشخص بشه

جانمون فدای رهبررررر 🙂
امیدوارم هرچه زودتر این جنگ لعنتی تمومشه

بابا ولشون کن اینا وطن فروشن
فکر میکنن آمریکا الان میگه با اینا کار نداشته باشید اینا باماهستن

فکر میکنی امریکا و اسرائیل ب فکر ت وامثال توهه نه ب فکر منافع خودشه وقتی از ترس نتونستی شب بیرون بری میفهمی ب حرف ماومیرسین

فکر کردی آه چهل هزار تا آدم تک تک یقه اینا نمیگیره ؟؟؟
حتی ماهم😭😭😭😭فک میکنن خدایی نیست در کار
چرا مذاکره نکرد نکردننننننن

یا باید بمیریم یا این وضع درست شه الآنم زندگی نداشتیم اگر قراره اینجوری ادامه بدیم همون بهتر بمیریم راحت شیم

نه چه ترسی از اوضاع قبلی خیلی بهتر میشه

فقط اونایی از جنگ خوشحال میشن که تا حالا شرایط جنگی رو ندیدن

الان همونایی که مینویسن ما نمیترسیم آب از سرمون گذشته الان دارن وسایل جمع میکنن که فرار کنن 🤣🤣

ببشعورن ما فکر بچه هامونیم خودمون جهنم

مگه کسی خوشحالم هست از این وضعیت تر و خشک باهم میسوزه

اینا مث من نبودن ک موشک از بغل سرشون رد بشه.
اون همه کشته و زخمی و ..... ک داشتن غرق میشدن و ببینن
اینکه خونه زندگیتو بذاری و بری

دهه ۶۰ ایهاااااا جنگ رو درک کردن و من بچه جنگم درستت شرایط سخته و درسته الانم سخته امااااااااا دعا کنید جنگ ادامه پیدا نکنه دوره بدی در انتظارمونه💔

مرگ حق خاهر، هیشکی زنده در خونه خدا نرفته
من نگرانم ن بخاطر خودم
بخاطربچم
ان بالایی بخاد نگهدارع نگه میداره اینا همه وسیله ان

بخدا من تنها دعام اینه ک اگر بمیریم هممون با هم بمیریم کسی نمونه، وگرنه اصلا نمی‌ترسم میدونی اگر بخوام بمیرم چ با موشک چ تیر نیروهای نظامی خودمون می‌میریم چ کنار خیابون راه بری و یهو قلبت بگیره

وای مادرا خیلی میترسم موشک از بالا سرمون میره شیشه ها میلرزن خدایا کمک😭😭😭😭😭😭

وای مادرا خیلی میترسم موشک از بالا سرمون میره شیشه ها میلرزن خدایا کمک😭😭😭😭😭😭

نه خدایی چون زنده بودنمون فرقی با مردن نداره

من بخاطر خودم نه اصلا فقط عزیزانمون جونا بچم

ما خودمون داریم میمیرم برادرم سرباز داریم میمیرم از صبحی چهار بهار کنارش زدنننن😭مگه ما دوست داریم جنگو
آه اونا هست

حتی یدونه وسیله ام جمع نکردم هرچی میخواد بشه بشه

منم اصلا درکشون نمیکنمممم

اره فکر کردن آمریکا یا اسرائیل دلشون برای اینا میسوزه همه فکر منافع خودشونن اره ما هم ناراحت جونایی هستیم که پر پر شدن ولی راضی به جنگ نبودیم فقط ارزونی خواستیم

خاک برسرشون

سوال های مرتبط