۲۹ پاسخ

کاندوم

طبیعی،نه مشکلی ندارم همسرم خیلی رعایت میکنه خودمم بعد از رابطه سریع میرم دسشویی که هیچ اتفاقی نمیوفته،یادمه دکتر بهم گفت قصد بارداری داری بعد از رابطه دسشویی نرو،اولین اقدام که دسشویی نرفتم باردار شدم،خدا بیامرزتش دکترمو خیلی کار بلد بود

آیودی🤗

برنامه هرلایف روزای تخمک گذاری کاری نمیکنیم هرچند خودم و شوهرم ضعیفیم تخمکامون . دیگه بعدش میرم دسشویی میشورم

طبیعی
نه اوکیه

طبیعی

کاندوم.

قرص میخورم دزوسپیتو

کاندوم

طبیعی از اول طبیعی بود
تا خودمون خواستیم بچه دار شیم
حواسمون هست

کاندوم

طبیعی داریم پنج ساله نمیدونم چی بشه دیگه مثل چی هم میترسیم

طبیعی

واسه من طبیعی نه خداروشکر نشدم بچه اولم هم طبیعی بود دومی هم روشم طبیعی هست گوش شیطان کر

من دوباره ناخوداگاه طبیعی شد از استرس مردم‌تا پریود شدم
ک ا ن د و م ما

کاندوم

کاندوم بود ولی از وقتی باردارم طبیعی و متنفر شدم از کاندوم .

۵ سال طبیعی بود و ن نشدم

طبیعی و کاندوم

طبیعی نه حواسمون خیلیه

طبیعی نه عزیزم

طبیعی 😂نه چون از اول دیگ طبیعی بوده

کا ن د و م

طبیعی😅🫢نمیدونم از اول طبیعی بوده جلوگیریمون فک نکنم از دستمون در بره

کاندوم

ايودي

فقط کاندوم

ایودی

کاندوم

سوال های مرتبط

مامان دلبر مامان دلبر ۲ سالگی