۳ پاسخ

روکین مارولین دزولست اینا خوبن
ولی اگه صدرصد بچه نمیخای جلوگیری طبیعیم داشته باش چون میگن اثر قرص هارو کم کردن

منم روکین میخورم هیچ عوارضی نداره 😁تازه دکتر گفت تخمک هات هم استراحت میکنن🤣

من چندین سالِ روکین میخورم عالیه اگه هرروز بخوری یادت نره احتمال خطا نداره

سوال های مرتبط

مامان آبراهام🩵🧸 مامان آبراهام🩵🧸 ۱ سالگی