خانما وزن جنین تو سونو انومالی چقدر بود یاهفته های ۱۹ ۱۸

۲۰ پاسخ

من ۲۲۴گرم بود

من ۲۵۳ بود۱۹هفته رفتم

۲۴۳بود

من روز اول هفته هجدهم ۲۳۵گرم

۱۷ هفته و ۵ روز ۲۰۸ گرم بود

۲۵۰

من 18هفته 235گرم
28هفته 1240گرم

۱۹ هفته ۳۰۰ گرم

من ۱۸ هفته رفتم یه هفته هم عقب بودم زد ۱۸۸

من ۱۸هفته یک روز رفتم ۲۴۰بود وزنش دقیقا وزن همون هفته

۲۰۰به بالا عالیه

من ۱۸ هفته تکمیل بودم سونو شدم ۲۳۳ گرم بود

من ۱۷ هفته و چن روز بود رفتم ۲۰۵ گرم بود

۲۸۱ بود مال من

من 18 هفته و یک روزم بود 220 گرم

۲۵۰ بود

من ۱۷ هفته کامل دادم ۱۸۱ گرم بود

من هفته ۱۸ ،۲۳۵ گرم

۲۰۰ ب بالا باشه خوبه

بالای 200گرم هست فک‌گنم...بر اساس مال بقیع میگک

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ارکان👼🧿💙 مامان ارکان👼🧿💙 هفته سی‌وسوم بارداری