از دستگاه بیار بیرون شیر بده آروغ شو بگیر دوباره ببرش تو
زردی بچه من۱۹ بود خداروشکر خوب شد دو روز زیر دستگاه موند فقط زود زود شیر بده دفع ادرار کنه یدونه هم انار بترکون دهنش خودتم آب انار زیاد بخور
عزیزم دوروز این کاری که میگم بکن واقعا نتیجه گرفتن
نه فدات شم
بخوابونش ۲ساعت پشت سرهم تودستگاه
بعد نیم ساعت برش دا برا شیر و تعویض
عرق کاسنی بخور و تند تند شیر بده
بچه منم رو ۱۳ بود بعد گفت ۴۸ ساعت باید زیر دستگاه باشه تند تند شیرش بده بعد من گوشیمو گذاشته بود رو ساعت هعی در میاوردم شیر میدادم اروغ میگرفتم میزاشتم ۳۰ ساعت زیر دستگاه بود بعد ۳۰ ساعت بردم اومده بود رو ۴ گفت خوبه
تند تند شیر بده
من میزاشتم
دکتر ب بچه من فولیک اسید داد نمیدونم چرا
میتونی پاهاتو بزاری زیر دستکاه رو پات بزاری و اینکه سینتو ببری زیر دستگاه من این کارو میکردم
سرشو نزار زیر دسگاه
زردی دختر من بالای ۲۰ بود دوتا دستگاه گرفتیم زیردستگاه که بود همونجا شیرش میدادم
بذارید خوابش عمیق بشه بعد زیر دستگاه بذارید
کنارش صدای سشوار پخش کنید
بعد هر بار در اوردن از دستگاه حتما بدنشو با اب ولرم و دستمال مرطوب کنید
نگران نباش عزیزم انشالله خوب میشه ماهم ایندوران سخت رو گذروندیم هر ۴۰ دقیقه بیارش بیرون شیربده یاشیشه بدش
زیر دستگاه شیشع شیر و پستونک مشکلی نداره
دخترمن زردیش۱۵بود دستگاه نزاشتم اصلا فقط قطره دادمو تند تند شیر دادم و شیرخشک هم ابکی درست کردم بغل شیرخودممیدادم سریع اومد پایین
عزیزم دستگا همش چز تو پر ته
باید ببری دکتر قرص میده ده روزه خوب میشه منم همین وضعیت داشتم
پستونک بده بهش
هر یک ساعتم یا ۴۰ دیقه درش بیار شیرش بده دوباره بزارش تا یکی دوساعت
نگران نباش همه بچه ها دارن ماله منم داشت ولی تو دستگاه نموند فقط گریه کرد یه قرصی بود اونو دادیم دو بار خوب شد ولی خیلی گریه کرد چون تلخ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.