۷ پاسخ

واااای برا من بی حسی رو‌زدنی انقدر گریه کرد گریه کرد نفسش رفت نیومد قرمز شد بمیرم براش رفتم بیرون نتونستم اونجا ببینمش

من دکترش گفت هر 4ساعت پاراکید بده
چندباری هم قند آب بده تا هم فشارش نیافته هم زود زود جیش کنه سریعتر خوب شه

تا اخرشب
باید انقد جیش کنه تا اون زخم سوزونده و بسته شه

پاراکید بده دو برابر وزنش

عزیزم استامینوفن بهش بده حتما چرب کن با پمادش پوشک یه سایز بزرگتر بزن
اگر شرایط داذی اصلا پوشک‌نکن‌یکم‌بازش‌بذار‌ رو تشک پلاستیکی بذار بمونه

برا چی

چرا گریه کنه

سوال های مرتبط