۱۲ پاسخ

میرن روستاها همونجایی که همه میگفتن دهاتی ها

من چرا هیچ کاری نکردم 😐😐

شاید میرن جایی گ امن تر باشه

میریم روستا ک ب نسبت امن تره تا بعدا

پناهنده میشیم خارج از کشور من دوتا ساک بستم

برای مواقع ضروری باید ببندیم اگه لازم شد ادم فرار کنه فوری بندازی شونت بری نه اینکه تازه وایسی جمع کردن

بلاخره شهرستان نسبت به مراکز خطر کمتر حس میشه
شهرهای کوچیک زیاد مورد حمله قرار نمیگیرن البته نظر منه

منم این تاپیک زدم کسی جواب نداد دقیقا کجا میخوان برن بابا جنگ عراق ایران نیست ک زیر زمین جای امن باش هرجا بری خطریه

همه نباید جمع بشن برن فرصت بدن ادمای ضعیف و دست و پا گیر برن ملت یجور ریختن بیرون ک انگار میخواد خونه اینارو هم بزنه الان یکی مریض بشه خیابونا شلوغه نمیشه تا بیمارستانم رفت

روستا

بعضیا می‌رن جایی ک امن تره مثلا جنگ قبلی ما رفتیم شهرستان همسرم یه روستا نوک کوه بود بخدا نصف مردمشون نمیدونستن جنگ شده 😅خیلی امن بود خدایی

دقیقا الان هرجابریم خطرناکه فقط چیزای ضرورتوخونه بایدگرفت باشه

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۱۷ ماهگی
مامان قلبِ الی مامان قلبِ الی ۱۲ ماهگی