۷ پاسخ

الان که دیگه جنگه یادت افتاده😅من فیلر چونه زدم پیش دکتری که رفتم گفت فیلر بینی به شدت خطرناکه چون تو بینی رگ های عصب و مهمی رد شده اگه اشتباه تزریق بشه باعث‌ کوری و خیلی مشکلات میشه

ی دختره بد براش تزریق کرده بودن دماغش اندازه ی فندوق سوراخ شده بود هرچی جراحی زیبایی هم میکرد درست نمیشد همش چسب میزد نوبت بزن دیر تر جای دولتی عمل کنی بهتر فیلر

دمت گرم تو اين اوضاع فكر چي اي خواهر😂

فیلر بینی نزن خطر داره میکن یه درصد کمی احتمال کوری داره خدای نکرده اگ اشتباه بزنن بد بزنن فاجعه اوره

بدترین تزریق فیلر بینیه

فیلر بینی خیلی خطرناکه

عاشقتم

سوال های مرتبط

مامان پاییز مامان پاییز ۱۲ ماهگی