ی سوال ساک جمع میکنید کجا میرین؟ ما جایی نداریم

۲۳ پاسخ

من که خونم میمونم عمر دست خداست

نبابا کجا بریم من دیگه خونمم بزنن جایی نمیرم 😬😬😬

والا مام جایی نداریم ی روستا داریم برهوت
با بچه ۵ ماهه چرا برم روستا اونم تو سرما و باد

من شوهرم زیادی تو اخبار بود ۱۲ روزه منو اورده خونه بابام
الان خودش تهرانه سرم داره منفجر میشه

نه چون جز خونمون جایی نداریم

اگه آرومتون میکنه بیاید سمت ما

من برا بچه يكم وسيله جمع كردم ضروريات و خودمونم مدارك اينا ولي جايي نميريم خونه ميمونيم

من خونه خودمونم نهابت میرم خونه مامانم ی چهارراه بالاتر عمر دست خداس گر نگه دار من ان است ک من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد

ماهم جایی رو نداریم بریم خونه ایم ولی برا اطمینان چندتا وسیله گذاشتم برا بچه ها فقط تو ساک

من ساک جمع نکردم خونم میمونم ما کلا ماشینم مداریم جایی بربم بهتره مردیمم خونه خودمون بمیریم

اگه خونتون به مکان های نظامی نزدیک نیست جای نرید

حوصله داری خواهر بشین توخونه خودت حداقل دور از جون اگر اتفاقی هم افتاد خانوادگی باهم می‌میریم.

روستا خونه داریم خیلی دوره از شهر ...وسط کوهه

فعلابهترین کار اینه توخونه هاتون بمونین .چون همه جارو زدن

ما خونه روستا داریم

کجارو داریم بریم آخه😭

ما که خونه ایم

منم خونه م ، ولی خب چندتا چیز لازم گذاشتم توی ساک کنارم
میخواستم برم پیش مامانم که زنگ زدم گفت اونجا هم انفجار شده ، پهباد منهدم کردن. با اینکه هیچوقت اصلا اونجا خبری نبود
شوهرم میگه فعلا همین خونه خودمون میمونیم

جایی نداریم بریم پس میشینیم خونه هرچه بادا باد

خونمونیم

ماهم جایی نداریم تو خونه می‌مونیم البته منطقه ما تو‌نقشه نیست شبیه روستاست😂
خیلی استرس داررم

روستایی جایی اشنا ندارین؟ والا فعلا جایی نمیریم ،خونه فعلا امن ترین جاست ،میگن تو جاده و اینا هم شاید تسلیهات اینا دارن جابجا میکنن ممکنه بزنن ،

شهرستان

سوال های مرتبط

مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی
مامان هامین🐳هیراد مامان هامین🐳هیراد هفته بیست‌وهشتم بارداری