۷ پاسخ

عید نوروز هنیشه باید آدابش بحا بیاد یه رسم خوب و قشنگ داریم.❤

نه سال نو عزیزم

جایی نمیرم ولی‌چون عید اول پسرمه سفره میچسنم عکس بگیریم یادگاری

من دور از خونواده امم اینجام کسیو ندارم هیج جاهم نمیرم

ن عید نداریم ما

ما هم نداریم

ماکه کلا عید نداریم امسال

سوال های مرتبط