خیلی ذوق دارم اما پولی نیس
والا خانه که همیشه تمیزی ربطی ب عید نداره کمی هم خوردنی خریدیم برای خانواده شوهرم البته آجیلو کل خاندان حذف کردیم چون واقعآ خیلییییی گرانه ۸۰درصدمانم مستاجریم پول آجیلو میدیم کرایه خانه ولی شیرینی شکلات ومیوه و شام سر جاشه
کارای عید که خرید نکردم ینی بازار نرفتم
خونه تکونی انجام دادم اجیل هم برا خودمون خریدیم فقط
جایی هم نمیریم🫠
مهمونیم ک جای خاصی نمیریم کلا هرسال
فقط خونه بابا و خواهر برادر
امسالم همین
اره عزیزم همه کار کردم خونه تکونیم کلا قبل جنگ انجام دادم لبلسای دخترمم قبل جنگ سفارش دادم برا خودم و پسرم و شوهرمم همین دوسه روزه خریدیم
هیییی
هیچ کاری نکردم
نه واقعا
من فقط خونه تکونی کردم
و چون لباس نداشتم دادم خیاط
لباسم بعد عید آماده میشه
واقعا امسال حسش نیست
حالا به غیر از جنگ
من امسال بابام بدجوری مریض شده
به خاطر جنگم نه
به خاطر اون هم که شده این عید برا هممون هیچ فرقی با روزای دیگه ندارع
بله همه کارامو انجام دادم 🥺😍❤️
نه هیچی فکر نکنم جای هم بریم
من فقد مونده حیاطو بشورم
نه فک نکنم
اره گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.