۱۴ پاسخ

من نان اِچ آ بزور گیرآوردم اونم آزاد حساب کردن سهمیه نزدن گرفتم هفته بعوواکسن داره قهرمیکنه اونوبخوره حداقل

ن نمیدن . من دیشب دو تا گرفتم

چی میخوره؟

آره کرج هستم راحت میدن هر دفعه ۱۰ تا میگیرم

من از هر داروخونه یکی میخرم نمیدن ک

روزی یکی میدن بعضی داروخانه ها دوتا

واقعا؟تازگی اینجوری میدن

خب خیلی وقت یکجا نمیدن باید هرروز بری یکی دوتا بگیری

آره منم آپتامیل میگیرم یکدونه میدن

همه رو با هم نمیدن اصلا قبل جنگ نمیدادن الان که دیگه شرایط اینجوریه نهایت دوتا میدن

من همش ازاد میخرم سهمیه یه دونه میدن ارزش نداره

مااز تهران اومدیم صومعه سرا اتفاقا ی چن وقت بمونیم شوهرم میگف میریم همونجا میخریم همه ی سهمیه شو خوبه گفتم بخره ازهمون تهران چرااینجوریه تازه میخواستم کم اوردم ازاد بخرم ببرم ازینجا ناامید شدم ک

شاید کم داره اون دارو خونه

چرا شیر خودتو نمیدی؟

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران ۱۴ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۱۶ ماهگی