۸ تا بود الان ۶ تا شده فک کنم
مگه با کدملی شیرخشک میدن؟ چجوری
قیمتش چقدر فرق داره با آزاد؟
من این ماه ۱۰ تا به سهمیه گرفتم
پسرم تا ۶ ماه پیش که از شیر گرفتمش ۴ تا میدادن ماهی
ن کلا ۴ تا میدادن
به هرکد ملی پدر ومادر یدونه
در ماه ۱۴تا سهمیه ازاد
من از سهمیه بچه م این ماه ۷ تا مونده بود به زور تونستم ۴ تا گیر بیارم خیلی کمیاب شده 🥲
در ماه ۱۰ تا از روی سهمیه کد ملی بچه میدن
روزی یدونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.