خانوما واس کدملی چن تا شیرخشک میدن

۱۰ پاسخ

۸ تا بود الان ۶ تا شده فک کنم‌

مگه با کدملی شیرخشک میدن؟ چجوری

قیمتش چقدر فرق داره با آزاد؟

من این ماه ۱۰ تا به سهمیه گرفتم

پسرم تا ۶ ماه پیش که از شیر گرفتمش ۴ تا میدادن ماهی

ن کلا ۴ تا میدادن

به هرکد ملی پدر ومادر یدونه
در ماه ۱۴تا سهمیه ازاد

من از سهمیه بچه م این ماه ۷ تا مونده بود به زور تونستم ۴ تا گیر بیارم خیلی کمیاب شده 🥲

در ماه ۱۰ تا از روی سهمیه کد ملی بچه میدن

روزی یدونه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان گوگول دختری مامان گوگول دختری ۱۲ ماهگی
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۵ ماهگی