شیرخشک با کدملی رو رایگان میدن ؟

۴ پاسخ

پسر من آلرژی داره به پروتیین گاوی شیر خشکش دولتی ۳۵۵ میشه آزاد۵۳۵

من نان میگیرم
با کدملی
فک‌کنم ۱۳۰
بدون کدملی ۲۳۰ اگه اشتباه‌نکنم
حالا بازم خودت یه پرس و جو بکن

نه ی مقداری از قیمت روی شیرخشک کمتر حساب میکنن

نه فقط 40 50تومن از قیمت اصلیش کمتر میدن

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان گوگول دختری مامان گوگول دختری ۱۲ ماهگی
مامان دیلان مامان دیلان ۱ ماهگی
مامان مهدی یار💙 مامان مهدی یار💙 ۴ ماهگی