با کد ملی ۱۰ تا سهمیه میدن
ولی بعضی داروخانه ها یکجا نمیدن مثلا میری میگی شیر خشک سهیمه ای میخوام دوتا بهت میده بعد فکر میکنی سهمیت همون دوتاس در صورتی که هر ماه ده تا سهمیه داری باید از داروخونه های مختلف بری سهمیه رو بگیری
مثلا دوتا از این داروخونه سه تا از اون داروخونه و به همین ترتیب تا ده تا رو کامل بگیری
ولی در کل هر ماه ده تا سهمیه داری.
۶ ماهی یه بار ۱۰ تا میدن تا ۶ ماهگی بچه
بستگی به سن بچه کم و زیاد میشه ماه بالاتر بره کمتر میدن
هرماه۱۰تا
هشت....
با کد ملی هر ماه 10 تا میدن
با کد ملی شیر خشک میدن کجا میدن ب کیا میدن چطوریه
بالاخره چندتا 😁😁
ب کیا میدن ؟؟
شرایطش چیه ؟؟؟؟؟
10 تا میدن
۹ تا.
اره من ک هفته ایی دوتا میگیرم
۸تا میدن فک کنم
فکر کنم چهار تا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.