عزیزای تهرانی اصفهانی حالتون چطوره؟؟؟؟

۸ پاسخ

صدا میاد اما از مناطق نظامی دوریم خدا بخیر کنه
وضعیت داروخونه و فروشگاها که هیچی افتضاحه

خوبیم خداروشکر

نگران بچم خیلی میترسم نمیدونم چیکار کنم

ما ک سوراخ سوراخیم

ماک تهران نیستیم استرس داریم گفتن باید خالی کنن شهرو

استرس داریم صدامیاد فعلا تو فکریم نمیدونم چ کنیم
فقط از بچم نکرانم و میترسم

خوبیم ولی صدا متوجه شدیم

🤔نیستشون🫠امیدوارم خوب باشن

سوال های مرتبط