۶ پاسخ

من سزارین دوم بودم خداروشکر زودتر خوب شدم .راضی بودم

من خوبم

تا یه ماه داغون میشی منکع تا ۱۵ روز شدید سر دردداشتم و تا ۶۰ روز هم خونریزی
بخیه ام درد نمی‌کرد ولی ترک های شکمم بد میسوخت

من ک خوبم خوب شدم فقط کمر درد دارم وگرنه هیچی از شکمم نمیفهمم

تا ۳۰روز داغون از لحاظ روحی

سزارین دوم سخته من سراولی چیز ندونسم الان اما باز درد دارم

سوال های مرتبط