۴ پاسخ

به نظر من خیلی کار اشتباهی داریم خودمون به خودمون ظلم میکنم هر چیزی به اندازه بخریم بچه های ما گناه دارن

پمپ بنزین ها یه وضعیه ها😐
تو فروشگا تا آب خریدن خالیه😐
نونوایی ها بدتر از همه
منم نون ندارم فردا مهمون دارم امروز مهمون دارم😑نمیدونم اصلا چی کنم

وسایل نوزاد تو اماده بزار یک گوشه خونه هر چیزی که لازمش میشه

ایرانی های همیشه در صحنه واقعا عجیبیم
از ماست که بر ماست

سوال های مرتبط