خانومای رودبار جنوب راسته رودبار و زدن؟

۵ پاسخ

یعنی از خود سپاه زدن

آره
ولی موشک از توی خود رودبار بلند شده از سپاه بوده دوباره خورده همونجا

زدن تو زمین مسکونی ولی نخورده

نه بابا نزدن
اینجا گوه داره که بزنن😂😂😂

اون جا رو چرا چی داره مگه

سوال های مرتبط

مامان محمدشاهان مامان محمدشاهان ۲ سالگی
مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی