۲ پاسخ

برا رشدشون چیزی نداد؟چون کوچیکن هنوز برا من ۱۷ و ۱۹/۵ بود گفت دو روز بعد آزادسازی بزن

سلام کسی روبیکا گروه برای بارداری اقدام سوال های که نمیدونن از خانماهای باتجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم 👨‍👩‍👧‍👦👈H178266@

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌ودوم بارداری