من کل بارداری قبلیم ایرانی نشستم
هیچ مشکلی هم نداشتم
چون اصلا خیلی بدم میاد از فرنگی
من کل بارداری قبلیم ایرانی نشستم
هیچ مشکلی هم نداشتم
چون اصلا خیلی بدم میاد از فرنگی
شما از چند هفته دستشویی فرنگی استفاده کردین ؟ من هنوز ایرانی استفاده میکنم
نشین از فرنگی استفاده کن اصلا دیگه خوب نیست تو هفته بالا توالت ایرانی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.