صبح دسشویی ایرانی نشستم کمر تیر کشید درد گرفت بعد خوب شد چرا

۴ پاسخ

من کل بارداری قبلیم ایرانی نشستم
هیچ مشکلی هم نداشتم
چون اصلا خیلی بدم میاد از فرنگی

من کل بارداری قبلیم ایرانی نشستم
هیچ مشکلی هم نداشتم
چون اصلا خیلی بدم میاد از فرنگی

شما از چند هفته دستشویی فرنگی استفاده کردین ؟ من هنوز ایرانی استفاده میکنم

نشین از فرنگی استفاده کن اصلا دیگه خوب نیست تو هفته بالا توالت ایرانی

سوال های مرتبط