۳ پاسخ

وای چرا همه علائم هفته های بالارو منه هفته پایینی دارم 😅🥲

منم اونجوریم خواهر بخدا میمونم تو دستشویی یهو گیر میکشه نمیتونم بلند شم 😂😂

منم امروز اطراف نافم درد میکرد 😶

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا👧🏻🍼 مامان معجزه خدا👧🏻🍼 هفته بیست‌وششم بارداری