۳ پاسخ

عزیزم این تایپیک روگذاشتی بعدش دکتر رفتی؟؟؟
منم همینطور الان

دردی که ادامه داشته باشه طبیعی نیست بهتره بری بیمارستان و مطمئن بشی که جای نگرانی نیست و استراحت کن

نینی داره بزرگ میشه دیگه دردا تازه شروع شده🥴

سوال های مرتبط