۴ پاسخ

عزیزم منم ه‍شتا بیشتر نمیدن دوتاش آزاد میخرم...آزاد بخر براش

چرا نمیدن

نه خواهر منم ک شیر خودمو میدم
میخام شیرخشک بگیرم
چون من با کوچیکترین استرس شیرم کم میشه 🥴🥲

هروعده چنتا میخوره؟

سوال های مرتبط