۶ پاسخ

پروژسترون داری؟ اگه داری شیافشو بزار و اب بخور و استراحت کن عزیزم. طول سرویکست کم نیست؟

طبیعیه عزیزم استرس نداشته باش

میگن اگه خون ریزی نداشته باشی وبااستراحت خوب بسی چیزی نیست طبیعیه
حالا یکم استراحت کن ببین چطور میشه حالت بهتر میشی

میگن اگه خون ریزی نداشته باشی وبااستراحت خوب بسی چیزی نیست طبیعیه
حالا یکم استراحت کن ببین چطور میشه حالت بهتر میشی

طبیعیه عزیزم استرس نداشته باش

نه عزیزم استرس داری
اروم باش و استراحت کن

سوال های مرتبط