۸ پاسخ

توظرف شیشه ای بذار یخچال

تو ظرف شیشه ای و تو یخچال

تو ظرف در بسته و توی یخچال

تو ظرف در بسته و توی یخچال

اول یکم بزار هوا بخوره خشک بسه بعد داخل یخچال نگه بدارد اگرم زیاده بریز داخل بطری نوشابه تا خراب نشه داخل یخچال نگه بدار

من تو شیشه تو کابینت گذاشتم

تو ظرف شیشه ای تمیز بذار تو یخچال

توی یخچال بزار

سوال های مرتبط