استرس گرفتم شیرخشک پیدا نشه💔

۳ پاسخ

ایوایی 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

منم هنوز نگرفتم برای پسرم خداکنه پیدا کنم

من رفتم دوتا دادن هرکسیم میخاست دوتا میدادن سیستم قطع بود ازاد گرفتم

سوال های مرتبط

مامان 🎀پناه🎀 مامان 🎀پناه🎀 ۱۲ ماهگی