۷ پاسخ

😭😭😭خدا اسرائیل رو لعنت کنههههه که دغدمون شده شیرخشک 😭😭😭

دختر من ک بجز شیر خشک هیچی نمیخوره حتی وقتی سینمو میزارم دهنش جیغ میزنه نمیخوره

إن شاء الله که همچین اتفاقی پیش نمیاد

عمرا سینه بگیرن باید بدوشی بدی

اون بچه ها سینه اصلا قبول نمیکنن مگر اینکه بدوشین تو شیشه بدین

بله چرا نشه
اگه بخورن

اره چرا که نه البته اگه بخورن

سوال های مرتبط

مامان 🎀پناه🎀 مامان 🎀پناه🎀 ۱۲ ماهگی
مامان 🎀پناه🎀 مامان 🎀پناه🎀 ۱۲ ماهگی