۴ پاسخ

عزیزم الان همه برای بچه های خودشون میخرن چون وضعیت عادی نیست

دتا خریدم سهمیه این ماه دخترمو

الان همه شیرخشک میدن والا 🤦🏻‍♀️
من خودم رفتم چندتا خریدم سهمیه این ماه دخترمو

عزیزم ازاد بگیر مگه چقدر فرق داره

سوال های مرتبط

مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز ۱۲ ماهگی