به نظرم نباید هیجان زده شد مخصوصا با بچه، تو راه موندن خیلی برای من وحشتناک تر از جنگه
اصلا با ما کاری ندارن چرا باید بریم
ترامپ میخواد نجاتمون بده ..چقدر مدرسه دبستانی روزده چقدر دختر بچه روکشته...چقدروحشتناک..نجاتمون با حمله به مدارس
ازخونه بیرون نیاید یه روز کامل باید تو ترافیک بمونید کلی خسته و گشنه میمونید.اونجوری استرستونم دوبرابرمیشه
هرجا بریم آسمون همین رنگه جنگ همه جا هست تهران و جای دیگه نداره قرار باشه بمیریم پس میمیریم چه تهران چه هر جای دیگه
درحال حاضر خونه امن ترین جای ممکنه. تا جایی ک میتونید تو خونه بمونید
نه فعلا تو خونه موندن امن ترین کاره...تو راه حتما میمونیم بی بنزین و غذا و اب...نمیشه جایی رفت
ترامپ میخواد نجاتمون بده ..چقدر مدرسه دبستانی روزده چقدر دختر بچه روکشته...چقدروحشتناک..نجاتمون با حمله به مدارس
نه فعلا هستیم تا ببینیم اوضاع چطور میشه
من که میمونم
الان کجا برم
برم تو ترافیک بمونم که چی بشه
اخه قفله کسیم بخواد بره باید توراه بمونه معلوم نیس بنزینش برسه نرسه الان بهترین کار اینه بمونیم خونه
منکه نرفتم. جایی ندارم برم. خونمه کجا برم. این خاک صد ساله که خون داده و جنگ به خودش دیده.
بعدشم برم تا کی بمونم کجا بمونم.
موندیم خونه.انشالله خودش کمکمون کنه آوارگی خیلی سخته
آمریکا فقط میخواد بیاد نفتت رو ببره مگه دلش به حال منو تو میسوزه
من کرجم فعلا هستیم تا ببینیم چی میشه الان دیگه خیابونها خلوت خلوت شده
من ساک بستم ولی قرار نیست جایی بریم کل کشور همینه عزیزم
روستای ما یکی از ده هات های خیلی دور افتاده لرستانه حتی اونجا هم صداهای وحشتناک شدیدن
هیچ جا نرید چون هیچ جا امن تر از خونه نیست
الکی ول وله انداختن ک تهرانو خالی کنن مردم
واقعا گفته تهران خالی کنید
الان تمام جاده ها ترافیکه
کجا بریم همش ترافیکه
کجا مدرسه رو زدن؟
جایی نرید بابا همه جا ترافیک شلوغ
اونجوری بیشتر اذیت میشید که
حالا تا شب ببینیم چی میشه
من که میمونم
الان کجا برم
برم تو ترافیک بمونم که چی بشه
میخواستم برم گفتن جاده ها بستس فعلا موندم
من کرجم فعلا هستیم تا ببینیم چی میشه الان دیگه خیابونها خلوت خلوت شده
کجا بریم
هستیم فعلا
موندم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.