۱۰ پاسخ

فر موهات که خیلی خوشگله عزیزم همون هزینه رو بزار فر موهات رو پروتیین تراپی کن

موهات خیلی قشنگه روتین موی فر داشته باشی خیلی خوش حالت میشه ، من کراتین کردم یک سال و نیم پیش ولی متاسفانه ریزش شدید گرفتم دکتر رفتم میگه بعضیا ریزش میگیرن ، بعدش باید شامپو بدون سولفات استفاده کنی و هفته ای یکبار شامپوی سولفات دار

شما موهات فره
باید روتین موی فر داشته باشی وگرنه اصلا وز نیس🥹

والا من هرکی میبینم فر کردن جدیدا، چه دختر چه پسر
بنظرم محصولات مناسب موی فر بخر بهتره و ب روز تر هستش،، قبلا همه انگار کراتین میکردن😅

اره خیلی خوبه واقعا هر جا میخوام برم راااحتم

تصویر

برو خواهر راحت میشی پروتئین هم انجام بده

من ک راضی هستم چند ساله میکنم

من الان دوساله کراتین میکنم ریزشم ندارم

خیلی خوبه کراتین ولی وقتی رشد می‌کنه موهات خیلی بد میشه پایین صاف بالا فر خیلی بد میشه من الان در این وضعیتم

فر قشنگه ک🥲

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته نوزدهم بارداری