بهترین سن بنظرم ۴ ۵ سالگیشه..
بیشتر خوب نیس
دومی من که هنوز نیومده، ولی تا اینجای بارداری راضیم.
چون پسرم سنش جوریه که مستقله کار زیادی با من نداره، اگه کوچیکتر بود همزمان با بارداری میخواستم از یه کوچولو دیگه هم مراقبت کنم فکر کنم سخت میشد.
الان همه به من کمک میکنه، هم از پس کارای خودش برمیاد، هم درک و فهمش دیگه خوبه
من بچه هام ۱ سال و ۱۱ ماه فاصله دارن خیلی سخته به هیچ کاری نمیرسم
من الان باردارم فاصلشون تقریبا چهار سال میشه
ده سال فاصله سنی دارن ولی دوست داشتم کمتر باشه که خورد به زمانکرونا و اقدام نکردیم خوبیش اینه پسر بزرگم دیگه عاقله وحتی توکارا کمکم میکنه وقتی باردار بودم منع کار سنگین بودم جاروبرقی میکشید برام داداششم که به دنیا اومد کولیک داشت شبا اصلا نمیخوابید روزا میخوابید میخوابوندم روپای داداشش تا شاید یه ساعتی بتونم بخوابم خیلی کمک حالم بود در کل
وقتی اولی سه سال و نیم شد آره خداروشکر
۱۰ سال. راضی ام چون توی شهر غریب بودم دخترم مثل به خواهر مراقب منو دادشش بود الانم هرجا بخام برم پسرمو میسپارم ب دخترم تو خونه. منم با خیال راحت میرم بیرون ب کارام میرسم
من از روانشناس کودک پرسیدم گفتن سه ببعد تا قبل پنج سالگی عالیه
سخته اونم هم شیر باشن سختره من فاصله سنی بین بچه هام یک سال و چهار ماه هستش هم شیر هستن به معنای واقعی دیونه شدم خیلی صبر بزرگ میخواد
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.