۴ پاسخ

بله دارم و راضی ام

من دارم البته بیشتر سشوار برسیه انزو

منم دارم راضیم مثل موصاف کن مورو صاف نمیکنه ولی خوبه وز مورو میگیره مدلشم kemei هست

اره من دارم پرو جیمی دوسالی میشه خریدم
خوبه راضیم

سوال های مرتبط

مامان آرشیداخانوم مامان آرشیداخانوم ۴ سالگی