۷ پاسخ

من خیلی راضیم موهام لایت داره سالی یبار میرم

من چهار ماهه انجام دادم ریزش هم نداره وموندگاریش عالیه فقط باید بری جای خوب تاموادش خوب باشه

من هم کراتین کردم قبلش ریزش داشتم بد کراتین شاید یه دونه مو میومد تو برس الان هم ریشه هام در اومده دلم میخا. دوباره برم

سوال منم هست میگن خیلی ریزش میاره منم همینجوری موهام میریزه دیگ نرفتم ولی خیلی دلم میخاد انجام بدم

پروتئین چی ؟میخام انجام بدم این روزا

نه ریزش شدید اصلا خوب نیست یک بار انجام دادم پشیمون اونم ۳ چهار سال پیش ۳۵۰۰ دادم جای خوب

دور و وریای من همه راضی بودن جز دخترخالم که موهاش خیلی وز بود و مجبوره هی ترمیم کنه با اون یکی دخترعموم که موهاش خیلی کم پشت بود و الان اصلا بهش نمیاد

سوال های مرتبط

مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۳ سالگی