اره چندتا بودن خیلی پایین بودن صداش زیادبود نمیدونم کجاهارو زد
من تا دیشب جنگ رو حس نکرده بودم...اما دیشب اینجا رو زدن و واقعا همش بفکر مردم تهران و کسایی هستم ک هر لحظه دارن میبینن و تن و بدنشون میلرزه...خیلی وحشتناک و سخته
این صداهه موشکاییه که ایران داره پرتاب میکنه جنگنده نیست عزیزم
آره خیلی شدید بود
رد میشه میاد برسه تهران ما رو بزنه
خیلی وحشتناکه ، خصوصا وقتی هوا ابری میشه😭🥲
منم استان فارسم حوصلم پوکید خدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.