۷ پاسخ

اره چندتا بودن خیلی پایین بودن صداش زیادبود نمیدونم کجاهارو زد

من تا دیشب جنگ رو حس نکرده بودم...اما دیشب اینجا رو زدن و واقعا همش بفکر مردم تهران و کسایی هستم ک هر لحظه دارن میبینن و تن و بدنشون میلرزه...خیلی وحشتناک و سخته

این صداهه موشکاییه که ایران داره پرتاب میکنه جنگنده نیست عزیزم

آره خیلی شدید بود

رد میشه میاد برسه تهران ما رو بزنه

خیلی وحشتناکه ، خصوصا وقتی هوا ابری میشه😭🥲

منم استان فارسم حوصلم پوکید خدا

سوال های مرتبط

مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۳ سالگی