فردا میخواستم برم واکسن یکسالگی بزنم نرم دیگه؟

۹ پاسخ

منم دودل بودم دخترمو ببرم یا ن برای آزمایش

باید ناشتا باشه؟

چرا نزنی من الان از ازمایشگاه میان پسرمو بردم چکاب یکسالگی

چرا نری؟برو بزن واکسن بچه رو

برو حتما تا شلوغ تر نشده

بروحتمابزن، سبکه نترس

امروز می‌رفتی کی از فرداش خبر داره

من صبح زدم گلم

ن برو برعکس شاید کمیاب بشه حتما برو بزن
خیلی سبکه هیچ اذیتی ندارع

سوال های مرتبط