۱۰ پاسخ

اصلا الکی و هیجانی خرید نکنید
من همسرم داروخانه‌دار هستش
از صبح مردم ریختن تو داروخانه دارن خرید‌های تعداد بالا میکنن
از باند و پانسمان بگیر تا شیرخشک و پوشک
اگه بچه‌هاتون شیرخشک نمیخورن و یا به سنی رسیدن که غذای کمکی میخورن بهم دیگه رحم کنیم و هیجانی خرید نکنیم بذاریم به اونی که بچه‌ش حساسیت داره یا مادرش شیر نداره شیرخشک برسه
خودمونو جای همدیگه بذاریم بچه‌های بقیه رو بچه‌های خودمون بدونیم بدون هیچ مشکلی از این روزهای سخت میگذریم
تو اون جنگ ۱۲ روزه همین اتفاق افتاد
بعد از اینکه جنگ تموم شد مردم هرچیزی که خریده بودن رو میخواستن پس بدن
پس با فکر خرید کنیم و هوای همو داشته باشیم🙏🏼

فعلا که بزاریم بمونه برای بچه ها شیر خشکی کمبود نشه من فقط شیر خودم میخوره الانم استرس دارم ان شاالله شیرمون خشک نشه

من یدونه دارم یدونه هم میگم فردا همسرم بگیره فعلا نوزادای شیر خشکی گناه دارن ذخیرشونو تموم نکنیم توروخدا ب این بی گناها رحم کنید

عزیزم برو بگیر به حرف کسی هم توجه نکن فردا بچه گشنه بمونه همونی که میگه نگیر میاد بدادت برسه

عزیزم اگه شیرخشک هم میدی چندتا دونه بگیر بزار باشه

برو یک دوتا از همونی که بهش میدی بگیر دست احتیاط.

خب وقتی شیر خودتو میدی چرا شیرخشک بدی؟

اگه پیدا میشه برو بخر یکی دوتا

یدونه بگیر برای احتیاط کیفت باشه . انشالله خیره

من رفتم شیر خشک گرفتم

سوال های مرتبط